O comedie spumoasă scrisă de André Roussin în anul 1951, dar extrem de actuală și azi. Un spectacol plin de neprevăzut și de întorsături de situație.
Cadoul ideal, indiferent de ocazie
Surprinde-i pe cei dragi cu un voucher-cadou pentru achizitionarea biletelor la orice eveniment de pe mySTAGE!
Cadoul perfect pentru cei dragi
Surprinde-i pe cei dragi cu un voucher-cadou pentru achizitionarea biletelor la orice eveniment de pe mySTAGE!
si te vom anunta cand vor fi spectacole noi
{{rep.locatie.name}}, {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}
{{rep.locuriRamase}} bilete ramase
{{rep.locatie.name}}, Sala {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}
SEAS
Stagiunea Estivală a Artelor Spectacolului
CONSTANȚA 2023
Producător : Teatrul Național „Marin Sorescu” din Craiova
Titlul spectacolului: 1,2,3…BÉBÉ
Autor: André Roussin
Traducere și adaptare: Raluca Păun
Regia: Alexandru Boureanu & Raluca Păun
Scenografia (decor): Andreea Simona Negrilă
Scenografia (costume): Natalia Vasiliev
Ilustrație muzicală: Alexandru Boureanu
Distribuţia: Cosmin Rădescu, Geni Macsim, Costinela Ungureanu, Cătălin-Mihai Miculeasa, Petronela Zurba, Corina Druc
SINOPSIS:
Ziua în care Charles Jaquet, ministrul Educației, Familiei și Culturii, dușman înfocat al viciului și păcatului, repurtează un succes politic fulminant închizând bordelurile și interzicând avorturile, este și ziua în care ajuns acasă primește lovitură după lovitură, întâi de la fiu, apoi de la soție. Aceștia au să-i comunice niște vești cel puțin șocante. Cariera sa, viitorul fiului și nunta fiicei sale sunt în pericol. Singura sa speranță rămâne ca experimentul bio cu iepuroaică să fie negative. O comedie spumoasă scrisă de André Roussin în anul 1951, dar extrem de actuală și azi. Un spectacol plin de neprevăzut și de întorsături de situație.
„Cosmin Rădescu face un rol fermecător, creând un personaj frivol, inteligent, mai degrabă plictisit în relația conjugală, un moralist în spațiul public, dar și acasă, când tot agită în fața copiilor un deget arătător extins, dar în același timp un spirit atent, diplomatic, empatic, gata să-și susțină băiatul și material, dar și cu sfaturi: „Ca bărbat trebuie să nu lași urme. Păi, ce, ești melc?”. […] Când ai un text bun, pare simplu. Meritul regizorilor Alexandru Boureanu și Raluca Păun tocmai acesta este: că pare simplu, că totul curge firesc, că se creează o anume atmosferă, prin decoruri și costume, prin lumini și ilustrație muzicală – de la piese franțuzești, la „Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polkadot Bikini”, că ei, regizorii, nu se văd, au acea discreție rară, agreabilă, dacă nu chiar minunată, de a nu se scoate pe ei în evidență, ci spectacolul, actorii.” (Cornel Mihai Ungureanu – „Dar este roua un lucru neînsemnat?” / revista SpectActor, nr. 3/2019, pag. 39)