Bilete la Evgheni Oneghin / Eugene Onegin
mySTAGE Logo mySTAGE Logo

Evgheni Oneghin / Eugene Onegin

4.5
FNT 2019 Durata: 2 h, cu pauza

De la: Eifman Ballet

O versiune dansată a romanului lui Pușkin, care combină elementele dansului clasic cu cel modern, de la Ceaikovski la rock-ul simfonic al lui Sitkovetski.

Inca 1 persoane se uita acum

Date disponibile

Urmaresti Urmareste

si te vom anunta cand vor fi spectacole noi

Urmatoarea data

{{rep.nicewd}}, {{rep.nicedate}} Bilete epuizate

{{rep.locatie.name}}, {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}

{{rep.locuriRamase}} bilete ramase

{{rep.bileteCumparate}} bilete rezervate recent

{{rep.bileteCumparate}} bilet rezervat recent

Bilete de la {{rep.pret.min}} lei Cumpara ultimele bilete

{{rep.nicewd}}, {{rep.nicedate}} Bilete epuizate

{{rep.locatie.name}}, {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}

Sectoare

{{rep.bileteCumparate}} bilete rezervate recent

{{rep.bileteCumparate}} bilet rezervat recent

{{sect.pret | currency:"":2}} lei Bilete epuizate

{{sect.desc}}
Selecteaza numarul de bilete dorite Total {{sect.pret*sect.selected | currency:"":2}} lei {{sect.locuri}} bilete ramase
-
+
Adauga in cos
Puteti adauga un numar maxim de bilete

Se cauta date disponibile...

{{ratings.average | number:1}}

Nota ta {{dv.myRating()}}/5

Evalueaza acest eveniment

Nota: {{ratings.average}}/5  De la {{ratings.count}} utilizatori
Fii primul care acorda o nota
Scrie un review

{{ratings.mine.text}}

{{ratings.mine.data}} Editeaza

Review-uri

Inchide

Review-uri

Inchide

Detalii

Un spectacol de Boris Eifman
După romanul în versuri de Alexandr Pușkin


„Atunci când gândesc un balet pornind de la marea literatură, o fac din dorința de a produce, prin mijloacele artei coregrafice, un impact emoțional al înțelepciunii și al forței creatoare a marilor noștri predecesori. Limbajul meu, cel al corpului, cel mai vechi mod de exprimare, proiectează valori spirituale universale, la care oricine are acces. Astfel, mă folosesc de o resursă literară pentru a aduce în atenție problemele cu adevărat importante pentru contemporanii mei, acelea care pot fi transmise doar prin marea artă a dansului.
De ce am ales romanul în versuri, Evgheni Oneghin? Ce mi s-a părut mie important la el? Criticii literari, cercetătorii au numit această carte o „enciclopedie a vieții rusești”. Pușkin, prin extraordinar de via și precisa măiestrie cu care folosește cuvântul, prin marele său talent în descifrarea psihologiilor a descris caracterul național rus al vremii sale, a compus o imagine poetică a sufletului rus- misterios, impredictibil, de o inegalabilă sensibilitate.
Am urmărit, prin arta mea, să descifrez acest enigmatic suflet rus. Interpretarea mea coregrafică a lui Evgheni Oneghin este încă o încercare de a exprima prin dans misterul sufletului uman.
Am adus personajele lui Pușkin în timpurile moderne, în aceste circumstanțe și condiții noi, care mi se par mai dramatice, uneori chiar extreme, timpuri în care lumea veche se prăbușește și noua realitate își impune, prin forță, regulile ei. Am avut nevoie de acest tip de experiment pentru a găsi un răspuns întrebării cu-adevărat importante pentru mine: ce înseamnă, azi, sufletul rus? Și-a conservat oare originalitatea, misterul, atracția? Încotro ar fi mers, azi, personajele acestui roman? Din această  enciclopedie a vieții rusești”, ce anume a fost reflexia epocii și ce anume a dăinuit, peste generații de compatrioți de-ai mei, ca problematică centrală? Arta coregarfică nu oferă societății noastre soluții pentru încercările la care aceasta este supusă. Totuși, abordarea creativă, cântărirea, analiza acestora o duc mai departe și o fac mai bună.” (Boris Eifman)


Soliștii reprezentației din cadrul FNT

Oneghin: Igor Subbotin
Tatiana/ Tatyana: Laureata Competiției Internaționale de Balet/ International Ballet Competition Laureate, Daria Reznik
Lensky: Dmitry Krylov
Olga: Yana Gordienko
Generalul/ General: Laureatul Premiului Președintelui/ Laureate of the President’s Prize, Sergey Volobuev

Compania

Maria Abashova, Lyubov Andreyeva, Lilia Lishchuk, Daria Reznik

Dmitry Fisher, Oleg Gabyshev, Dmitry Krylov, Igor Subbotin, Sergey Volobuev

Marianna Chebykina, Alina Petrovskaya, Angela Prokhorova, Yulia Stolyarchuk

Daniel Rubin, Dmitry Savinov, Alexander Solovey
Elina Akbarova, Elizaveta Averkina, Daria Bochkova, Catarina Coelho, Maria Dovicheva, Alina Fisher, Yana Gordienko, Tifène Haag, Evgeniya Harutyunyan, Valentina Ivanova, Elizaveta Kuznetsova, Anna Ostapenko, Anna Patomäki, Polina Pavlenko, Polina Petrova, Polina Ryasnaya, Yulia Shunkova, Alina Svintinskaya, Valentina Titkova, Anastasia Zaberezhnaya

Ivan Andreyev, Yaroslav Ballod, Alexey Boyarinov, Ivan Chekhlov, Vasil Dautov, Kirill Efremov, Davis Giotopoulos Moore, Evgeny Grachev, Samuel Haramo, Alexander Ivanov, Maksim Midyanka, Denis Pestryakov, Artur Petrov, Igor Polyakov, Oleg Pshenichnikov, Konstantin Savchenko, Evgeny Sergeev, Ilya Trushkin, Alexander Vodiyansky, Rafael Yakshigulov, Vikenty Yascovets


Director artisticr: Boris Eifman
Muzica: Piotr Ilici Ceaikovski, Alexander Sitkovetski
Decoruri: Zinovi Margolin
Costume: Olga Shaishmelashvili, Piotr Okunev, Anna Iacușcenco
Lumini: Gleb Filștinski, Boris Eifman

“When I rely on great literature in my ballets, I do it in an attempt to express, by means of choreographic art, the emotional impact of the wisdom and creative power of our great predecessors. Word is an instrument of both creation and destruction; it can crush as easily as breathe new life. The language of body movement, the oldest known way of self-expression, projects universal spiritual and emotional values that anyone can understand. Thus, using a literary source I set myself a specific task: to raise issues that really matter to my contemporaries, and those that can be conveyed solely by the great art of dance. One may ask: why did I choose Alexander Pushkin’s versified novel Eugene Onegin for my ballet? What is important to me in it? Literary critics and scholars have called this book “Encyclopedia of Russian Life”.

Pushkin, by extraordinarily vivid and scrupulously exact mastery of word coupled with a great talent for psychological insight, depicted the Russian national character of his time, created the poetical image of the Russian soul – mysterious, unpredictable and unparalleled in its sensuousness. With my art I have always endeavored to decipher the enigmatic Russian soul. My choreographic interpretation of Eugene Onegin is only another attempt to express through dance the mystery of human spirit.

What I’ve done in the ballet was to place Pushkin’s characters in modern times, in new circumstances and conditions that may seem to be more dramatic, sometimes even extreme, when the old world is collapsing and the new reality powerfully imposes new rules. I needed this sort of experiment in order to answer a question that really matters to me: what is the Russian soul today? Has it retained its originality, its mystery, its appeal? What direction would the characters of the novel have opted for today? What in this “Encyclopedia of Russian Life” reflected the times and what remained a pivotal issue for many generations of my compatriots? The art of choreography does not provide us with solutions to the challenges faced by our society. Yet, by tackling them in a creative way, assessing and analyzing them, we contribute to its development and improvement.” (Boris Eifman)

Dance performance

Atentie

Accesul in sala de spectacol se va face in ordinea achizitiei biletelor online, cu maxim 15 minute inainte de inceperea spectacolului.

{{usrt.type}}

Alte spectacole recomandate Vezi toate

{{sugg[0].name}}