Spectacolul regizat de Alexander Hausvater este un cabaret de teatru, dans, muzică, într-un amestec al stilurilor de joc, text, imagine, operă, comedie.
Cadoul ideal, indiferent de ocazie
Surprinde-i pe cei dragi cu un voucher-cadou pentru achizitionarea biletelor la orice eveniment de pe mySTAGE!
Cadoul perfect pentru cei dragi
Surprinde-i pe cei dragi cu un voucher-cadou pentru achizitionarea biletelor la orice eveniment de pe mySTAGE!
si te vom anunta cand vor fi spectacole noi
{{rep.locatie.name}}, {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}
{{rep.locuriRamase}} bilete ramase
{{rep.locatie.name}}, Sala {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}
Obligațiile spectatorilor privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu SARS-CoV2:
- Prezentarea la sala de spectacol cu 30 de minute inainte de inceperea acestuia, pentru a putea respecta regulile de acces.
- Purtarea măștii (medicală/nonmedicală) pe toată durata evenimentului. Pentru a oferi o protecție eficace, masca trebuie să acopere gura și nasul.
Atenție! Teatrul își rezervă dreptul de a efectua un triaj observațional și de a nu permite accesul persoanelor care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree).
- Dezinfectarea mâinilor cu dezinfectant avizat pe bază de alcool care va fi pus la dispoziție la intrare.
- Termoscanarea de către personalul teatrului. Persoanele care refuză să le fie verificată temperatura nu vor avea acces în teatru.
- Respectarea distanțării de minimum 1,5 m între persoane - de la intrarea în locație, la toalete și la ieșirea din locație.
Willkommen, bienvenue, welcome! Fremde, etranger, stranger!
Spectacolul regizat de Alexander Hausvater este un cabaret de teatru, dans, muzică, într-un amestec al stilurilor de joc, text, imagine, operă, comedie, frenezie, alcool, senzualitate, sexualitate. Prin grotesc, ironie, umor negru, macabru, magia cabaretului cristalizează relaţia imposibilă dintre Frau Hess – extremă, excentrică, aristocrată, membră a Partidului Naţional Socialist – și Isaac Baum, evreul mândru, măcinat de conflictul renunţării la propria identitate, pentru a face parte din lumea ei. Cine e torţionarul? Cine e victima?!
Într-o perioadă tulburătoare, derutantă (Germania anului 1944), conştiinta lor intră în proces cu istoria, pentru asumarea vinei, iar suferinţa le ascute sensibilitatea la acuzaţiile care li se aduc. De pe o platformă morală superioară, protagoniştii acuză, fără să-și asume nimic, absolvindu-se de orice vinovăţie.
Într-un univers al inconştientului şi al subconştientului, unde ceea ce auziţi nu este ceea ce se spune, ceea ce se cântă nu este ceea ce se simte şi ceea ce pare nu este ceea ce este, ceilalti actori wagnerieni sunt cioburile de emoţie şi de gândire ale personajelor principale. Trupa Teatrului Evreiesc de Stat caută să redescopere noi sensuri şi să arunce o privire asupra unui subiect ce pare epuizat, dar din nefericire este inepuizabil. O privire lucidă, violentă, gravă, curajoasă asupra tragediei despre care ”Istoria nu cunoaşte o distrugere a vieţii umane comparabilă cu aceasta.” (Witold Pilecki)