Bilete la Migraaaanți sau Prea suntem mulți în aceeași barcă
mySTAGE Logo mySTAGE Logo

Migraaaanți sau Prea suntem mulți în aceeași barcă

0
FNT 2018 Durata: 1 h 50 m, fara pauza

De la: Teatrul „Tomcsa Sándor” Odorheiu Secuiesc

Regia: Zakariás Zalán Cu: Jakab Tamás Barabás Árpád si altii

„Migraaanți” este drama unei țări a cărei granițe se extind pe întreaga noastră planetă. În această multitudine de povești, cuvântul ‚acasă’ capătă un sens nou.

Inca 1 persoane se uita acum

Date disponibile

Urmaresti Urmareste

si te vom anunta cand vor fi spectacole noi

Urmatoarea data

{{rep.nicewd}}, {{rep.nicedate}} Bilete epuizate

{{rep.locatie.name}}, {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}

{{rep.locuriRamase}} bilete ramase

{{rep.bileteCumparate}} bilete rezervate recent

{{rep.bileteCumparate}} bilet rezervat recent

Bilete de la {{rep.pret.min}} lei Cumpara ultimele bilete

{{rep.nicewd}}, {{rep.nicedate}} Bilete epuizate

{{rep.locatie.name}}, {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}

Sectoare

{{rep.bileteCumparate}} bilete rezervate recent

{{rep.bileteCumparate}} bilet rezervat recent

{{sect.pret | currency:"":2}} lei Bilete epuizate

{{sect.desc}}
Selecteaza numarul de bilete dorite Total {{sect.pret*sect.selected | currency:"":2}} lei {{sect.locuri}} bilete ramase
-
+
Adauga in cos
Puteti adauga un numar maxim de bilete

Se cauta date disponibile...

{{ratings.average | number:1}}

Nota ta {{dv.myRating()}}/5

Evalueaza acest eveniment

Nota: {{ratings.average}}/5  De la {{ratings.count}} utilizatori
Fii primul care acorda o nota
Scrie un review

{{ratings.mine.text}}

{{ratings.mine.data}} Editeaza

Review-uri

Inchide

Review-uri

Inchide

Detalii

Vișniec prezintă în scene separate suprasolicitarea cu care oamenii se confruntă în viața culturală, etnică, politică și intelectuală. Aceasta este drama cetățenilor întregii lumi și a indivizilor care și-au pierdut ceea ce însemna acasă pentru ei. Migraaanți este drama unei țări a cărei granițe se extind pe întreaga noastră planetă. În această multitudine de povești cuvântul acasă capătă un sens nou, prin consecință înstrăinarea și destrămarea societății sunt estompate de obișnuința confortabilă a oamenilor. Între timp tot ceea ce ar trebui să ne comunice realitatea, ne conduce viziunea în forma unei copii a soartei noastre grotești.

„Într-o lume globalizată noi toți suntem migranți, și nu imigranți. Mă urmăriți?” întreabă consilierul, rostind fiecare cuvânt în coaja protectoare a corectitudinii politice. În această parte a dramei suntem martorii puterii cuvintelor, care sunt gata să ascunde adevărul crud al lumii noastre practice. Însă acțiunile traficanților de persoane, ale migranților și ale locuitorilor care stau „acasă” alungă ceața creată de cuvinte. Tot ceea ce rămâne la final este corpul zdrobit al Uniunii, în care convingerea născută din realitate poate crește încetul cu încetul.

Cu forma ei transparentă această performanță ne confruntă cu întrebările noastre de zi cu zi, pe care le trăim și le ignorăm, și a căror seriozitate este asigurată de un spațiu care se află într-o formare și re-formare continuă. (Bereczki Ágota, dramaturg) 



Zakariás Zalán s-a născut în 1982 în Baraolt, România. Și-a început studiile teatrale la Academia Artelor Spectacolului „Shakespeare” din Budapesta în 2011, pe care și-a încheiat în favoarea studiilor regizoriale  la Universitatea „I. L. Caragiale”, Secția Artele Teatrale și Cinematografice din București. În 2004 și-a început cariera cu regizarea piesei Copiii soarelui de M. Gorki, spectacolul-examen al studenților Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. După aceea a regizat spectacole ca Ödön von Horváth: Povestiri din pădurea vieneză, P. Beuamarchais: Ziua (cea) mai nebună sau Nunta lui Figaro – 2008/2009, Borgesson - Adam Long - Daniel Singer: Operele complete ale lui William Shakespeare pe scurt! – 2014/2015, care încă se joacă, sau Verdi: Ioana d'Arc regizată în 2013 la Teatrul Maghiar de Stat Cluj. În perioada 2009-20017 a îndeplinit atribuții de director artistic și regizor al Teatrului „Tamási Áron” din Sfântu Gheorghe, pe lângă care mai lucra și cu alte teatre, de la București până la Budapesta, atât în localități maghiare cât și în localități române.



De: Matei Vişniec

Scenografia, decorul și costumele: Csiki Csaba

Dramaturgie: Bereczki Ágota

Regizor scenă: Máthé Miklós Mónika

Muzica: Csiki Csaba

Sunetul: Boca Hunor-Lehel 

Light Design: Toásó István

Producător: Teatrul „Tomcsa Sándor” Odorheiu Secuiesc


Spectacol în limba maghiară cu traducere în limbile română și engleză 

Nerecomandat persoanelor sub 14 ani!

Matei Vișniec created a world where fiction and reality become inseparable, and the individual fates presented through these stories slowly sink under the skin of their viewer.  

It is a long journey, which starts on an overly crowded boat full of migrants leaving their country in hope of something better, and ends with them arriving and us, spectators, following their steps. The stories lead through the many facets of a humane dilemma: we do not only smell the salty ocean, feel the ragged skin of those in flight, or see the fright of the unknown in the eyes of simple people, but also feel that this chaos is well-devised, the luxurious softness of high chairs and metal minds reaches out, unseen, through the blindness of screens to grab and hold the power.

Zalán Zakariás put feelings and sensations on stage, visually recreating internal processes of mind, body and soul. In an inverted space, the spectators are crammed on the stage, while the empty seats of the auditorium stare back at them, ominous and patiently awaiting. As they go deeper into the story, the playing area gets closer and closer to those jam-packed on the stage. The ending scene reaches viewers’ feet, while querying eyes are searching their gaze.

A play for those interested in a theatre of the senses, a forum of ideas, rather than closed forms of moralising and un-weighed truths.



Zakariás Zalán was born in 1982, in Barót, Romania. His theatre-based studies started out at the Shakespeare Performing Arts Academy, Budapest, in 2001, which he ceased attending in favour of following auteurial studies in Bucharest at the I. L. Caragiale Academy of Theatrical Arts and Cinematography. In 2004 he set off his career by directing M. Gorky’s Children of the Sun for the students of Babeș-Bolyai University, Theatre Studies Faculty, Kolozsvár, as their final exam performance. These were followed by works such as Ödön von Horváth: Tales from the Vienna Woods, P. Beaumarchais: The Mad Day, or The Marriage of Figaro!!! - 2008/2009, Borgesson - Adam Long - Daniel Singer - The Complete Works of William Shakespeare (Abridged) performance - 2014/2015, which is still running, or Verdi’s Giovanna d`Arco opera, directed in 2013 at the Hungarian State Theatre Cluj, Kolozsvár. Between 2009-2017, he undertook artistic directorial duties at the Tamási Áron Theatre, Sepsiszentgyörgy, later director, while working with several companies and theatres from Bucharest to Budapest, both in Hungarian and Romanian speaking regions. Currently he is working as the artistic director of the Tomcsa Sándor Theatre, Székelyudvarhely. 



by Matei Vișniec
Set and Costume Design: Csiki Csaba
Dramaturgy: Bereczki Ágota
Stage Manager: Máthé Miklós Mónika
Music: Csiki Csaba
Sound: Boca Hunor-Lehel 
Light Design: Toásó István

“Tomcsa Sándor” Theatre, Odorheiu Secuiesc

Atentie

Accesul in sala de spectacol se va face in ordinea achizitiei biletelor online, cu maxim 15 minute inainte de inceperea spectacolului.

{{usrt.type}}

Alte spectacole recomandate Vezi toate

{{sugg[0].name}}