Spectacolul prezintă o cartografiere a situaţiei dramatice în care s-au pomenit populaţiile dizlocate de războiul din Siria, dar și odiseea migranţilor.
Cadoul ideal, indiferent de ocazie
Surprinde-i pe cei dragi cu un voucher-cadou pentru achizitionarea biletelor la orice eveniment de pe mySTAGE!
Cadoul perfect pentru cei dragi
Surprinde-i pe cei dragi cu un voucher-cadou pentru achizitionarea biletelor la orice eveniment de pe mySTAGE!
si te vom anunta cand vor fi spectacole noi
{{rep.locatie.name}}, {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}
{{rep.locuriRamase}} bilete ramase
{{rep.locatie.name}}, Sala {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}
Autor: Matei Vișniec
Regia și scenografia: Alexandru Grecu
Pictor costume: Ecaterina Mihalache
Coloana sonoră: Nicolae Babin
Video: Sergiu Holban
Distribuția:
Traficantul - Viorel Cornescu
Elihu - Alexandru Crîlov
Ali - Arcadie Răcilă
Fehed - Roman Malai
Preşedintele unui stat european - Vasile Cașu
Consilierul - Irina Rusu
Omul care surîde continuu - Igor Mitreanu
Cântăreaţa - Lilia Cazacu
Dansatoarea cu voal - Ludmila Gheorghiţa
Patroana - Elena Oleinic
Prostituata 1 - Nina Toderico
Prostituata 2 - Elena Negrescu
Prostituata 3 - Olga Anghelici
Tipul cu geanta diplomat - Ion Grosu
Pescarul - Sergiu Voloc
Tânărul - Vadim Zatic
Traficant de copii 1 - Valentin Delinschi
Traficant de copii 2 - Eugeniu Matcovschi
Chakira - Olga Anghelici
Travestitul - Artiom Oleacu
Ayub - Iancu Mitreanu
Spectacolul prezintă o cartografiere a situaţiei dramatice în care s-au pomenit populaţiile dizlocate de războiul din Siria, dar și odiseea migranţilor economici care caută o viaţă mai bună în Europa. Regizorul Sandu Grecu nu e la prima montare a unei piese semnate Matei Vișniec, spectacolul său „Angajare de clovn” fiind apreciat de reputatul dramaturg drept una dintre cele mai bune montări ale piesei sale.
Noua lucrare scenică vorbește, după cum ne mărturisește însuși Matei Vișniec, despre ceea ce ni se întâmplă, despre această „invazie” a Europei. Într-o lume globalizată, noi toți suntem migranți, și nu imigranți. Or, un migrant este la el acasă pretutindeni, pe toată planeta. Într-o lume globalizată toți migrăm, toți suntem migranți, ne deplasăm, avem dreptul să mergem unde vrem și când vrem… În consecință migrantul nu mai cade sub incidența obligației de a respecta ceva, pentru că el se consideră cetățean al lumii.
În definitiv, cine sunt ei, migranții? Ce forță îi pune în mișcare, cu ce resurse manipulatoare, umane și de propagandă operează aceasta? Ce tip de anticorpi își creează Europa în trupul ostenit și anchilozat sub povara propriilor legi și a propriei democrații admirate secole întregi? Acestea sunt doar o parte din întrebările la care spectacolul reușește, într-adevăr, să răspundă.
Sala întreagă, cu spectatorii implicați prin roluri spontan asumate, contopește realitatea și ficțiunea. Mai bine spus, topește realitatea în ficțiune, într-un vivace antrenament al ochiului, al auzului, pregătite astfel să primească imaginile fluxului migrator și desfășurarea unor evenimente greu de înțeles altfel de către publicul contemporan. (Ion DIVIZA, scriitor, cronicar de teatru)