Spectacolul, prin problematica punctelor cardinale, a culturilor, a obiceiurilor, a etnicităţii, este, în mod unitar, despre fiinţa umană.
Cadoul ideal, indiferent de ocazie
Surprinde-i pe cei dragi cu un voucher-cadou pentru achizitionarea biletelor la orice eveniment de pe mySTAGE!
Cadoul perfect pentru cei dragi
Surprinde-i pe cei dragi cu un voucher-cadou pentru achizitionarea biletelor la orice eveniment de pe mySTAGE!
si te vom anunta cand vor fi spectacole noi
{{rep.locatie.name}}, {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}
{{rep.locuriRamase}} bilete ramase
{{rep.locatie.name}}, Sala {{rep.sala.name}}, {{rep.oras}}
Orientul şi Occidentul se întâlnesc în drama „Occident Express” de Matei Vişniec, un text care face parte din trilogia balcanică a autorului, duce mai departe analiza ideii contopirii acestor două lumi.
Titlul este un joc de cuvinte pe sintagma Orient Express, faimosul tren de lux, plin de aventurieri care se îndrepta spre tezaurele Orientului. Occident Express, însă reprezintă altfel de dorinţe: în locul viselor luxoase, este despre viaţă. Unul servea călătoriile de plăcere ale bogaţilor din vest, celălalt transportă grupuri de oameni care se luptă pentru a avea un trai mai bun. În această piesă, Balcanii apar ca ideile stereotipizate ale unei persoane din occident în scenele cu filmarea, completate de fragmentele de poveste despre realitatea prăfiută a vieţii de zi cu zi. Aceste fragmente se concretizează în visele bătrânului orb, în simţul de responsabilitate al curvelor şi al proxeneţilor, în disperarea emigranţilor, sau în dialogurile dintre muzicienii care încearcă să-şi câştige pâinea prin pasajele de la metrou.
Spectacolul, prin problematica punctelor cardinale, a culturilor, a obiceiurilor, a etnicităţii, a occidentalităţii sau a orientalităţii, este, în mod unitar, despre fiinţa umană.
Dramaturg: Bereczki Ágota
Scenograf: Andra Bădulescu Vișniec
Regizor tehnic: Joó Emília
Sufleor: Tentea Katalin
Compozitor muzical: Boca Hunor-Lehel